Komplet rozrządu+pompa C30, S40II, S60II, S80II, V40II, V50, V60, V70III D4162T 1.6D2 Diesel 84KW/115KM INA
Zastosowanie:
z kołem pasowym wału korbowego - kształ okrągły
VOLVO C30 2006-2010
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO S40 II 2005-2012
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO S60 II 2010-
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO S80 II 2009-2011
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO V50 2005-2012
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO V40II 2012-
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO V60 2011-
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
VOLVO V70 III 2009-2011
silniki 1.6D2 (D4162T) 84KW/115KM
Komplet zawiera:
-pasek rozrządu (141x25.4mm)
-rolka napinająca pasek rozrządu
-rolka prowadząca pasek rozrządu
-pompa wody
Numer oryginału: 31330202, 31339888, 31370046
Zalecana jest również wymiana pompy wody (napęd pompy z paska rozrządu)
Najnowsze silniki, a zwłaszcza wysokoprężne Common-Rail ostatniej generacji, są szczególnie krytyczne i narażają elementy przenoszenia napędu na wysoki stres mechaniczny spowodowany wysokimi temperaturami działania, wysokimi mocami właściwymi oraz wysokimi ciśnieniami wtrysku (ponad 2000 barów ), często w połączeniu z dwuwałkowym rozrządem.
Paski HT to rozwiązanie Dayco: zapewniają precyzyjne i stałe sprzężenie różnych elementów napędu, również w warunkach wysokiego stresu mechanicznego, dzięki nowoczesnym materiałom oraz specjalnej powłoce z PTFE w połączeniu z tkaniną pokrywającą zęby.
Dzięki tej nowej technologii firma Dayco potrafiła zwiększyć wytrzymałość paska na zużycie wywołane zazębianiem się z kołami pasowymi (również na boku paska), a także zmniejszyć zużycie boczne spowodowane zetknięciem się boku paska z kołnierzem koła pasowego.